#konfaläger

Heeej Bloggen!
Det var ett tag sedan, men denna gången har jag faktiskt en bra anledning. Jag har varit på konfaläger på Åhusgården 28-31 oktober. Det var skit kul. Vi var ca 70 st som var där så det var också najs.
Dagen kunde se ut såhär:
Frukost vid halv nio
Morgonbön
Aktivitet - oftast fakta
middagsbön
Middag + efterrätt
Aktivitet - oftast lek/ tävling
Kvällsmat
aktivitet
Kvällsbön
Kvällsfika - macka typ
Avslappning - något lugnt
Avslut vid 11
 
Så ja ni ser. De längsta rasterna vi fick var 60 minuter och det hände typ en gång. Nej men oftast fick man typ rast på 5-10 minuter. Snacka om att ha fullt upp. Det skulle vara släckt och tyst vid 12 men ja. En natt var typ alla uppe (både killar och tjejer) ända till 4 sa de, men jag var så trött då så jag somnade innan "allt hände" så ja kul.
 
Poängen är varje fall att det var svin kul och att jag längtar till nästa läger.
Puss och kram lever banan Δ
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback