HaLlOwEeN

Halllloooooo Bloggen!
Igår var det Halloween fest.
Dagen började med att jag var tvungen att gå upp tidigt för att hinna packa ihop alla grejer. Vid halv tio tiden kom min moster och hämtade upp mig och Tilde för att skjutsa oss samt hennes egna dotter till min andra moster.
Där var då jag, Tilde och Lova som min lilla kusin heter.
Vi pysslade massor. Vi gjorde spindlar (chokladbollar med ben), ögon (praliner), spöken (bakelser), fingrar (något slags bröd med ost) och knäckebröd. Dessutom skar vi ut ögon, mun och näsa i en pumpa. Kärnorna rostade vi och "köttet" gjorde vi soppa av. Den var faktiskt inte så äcklig.
När allt var färdigt och vi hade "spökat" ut oss också åkte vi till min andra moster (hon som skjutsade oss) med all mat och festen hölls där alltså. Där var även min mamma och pappa. Känner att det blivit lite rörigt med vilken moster som gjort vad men men hoppas att ni hängt med.
 
 
 
 
 
 
 
 
Söte unge ♥
Min mosters katt Izzy, Snuffe ♥
 
 
 
Även Lovas bror Malte klädde ut sig ♥
Puss och kram lever banan Δ

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback