Försöker ännu en gång komma tillbaka

Tjena,
Precis som jag skrev i förra inlägget var det ett tag sedan sist. Jag vet inte varför det blir såhär har bar allmänt mycket prov och läxor att det är svårt att både komma ihåg och hinna med. Ska försöka uppdatera lite grann varje fall även om det kanske inte blir så långa inlägg. Ibland kanske bara en bild men det är ju ändå bättre än inget.

Kan berätta att jag dragit på mig en riktigt jobbig förkylning. (Förkylningar orsakas av virus som det ännu inte finns någon medicin mot). Har prov i no på torsdag. Bakterier och immunförsvaret bland annat. Är varje fall täpt i näsan och har ont i halsen imellan åt. Var till och med tvungen att hoppa över träningen igår. Det händer inte ofta!
En positiv sak med att jag haft en längre paus är att jag har massa bilder som jag kan lägga ut. ;)
Puss och kram lever banan Δ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback