"Det är insidan som räknas" - Bullshit

Tjena bloggen!
Är hemma och chillar just nu. Testade att sminka mig lite och kom på en sak. Det är många som säger att smink är en förstärkning av ens skönhet, jo visst. Man kan också se det så att smink förvränger verkligheten. Jag menar alla har mörka ringar under ögonen, men det kan man inte tro eftersom att alla täcker över de. Kommer det så någon som inte gjort det klart hen tolkas som "fulare" då. Varför kan man bara inte duga som man är.
Uppfinnaren av sminket hur f*n tänkte hen då? "Jag tycker att dagens folk är så fula så de böhöver täcka sina face med massa kemikalier!" Åh! Detta gör mig så arg! Alla dessa skönhets idealen som finns. Om jag ska göra en reklam någon gång ska jag själv vara skådespelare i den. Jag ska vara så äckligt att alla som ser på den känner sig vackra! 
Vad hände med "det är insidan som räknas"?


Puss och kram lever banan Δ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback