Afternoon tea

Tjena bloggen!
Jag kan inte förneka att det var ett tag sedan, men så blir det ibland.
Idag till exempel har jag gjort väldigt mycket läxa. Det beror både på att teatern är inställd idag och att det kan vara skönt att jobba lite hemma så man slipper känna sig lika stressad i skolan. Det känns faktiskt som att man kan göra arbetena noggrannare hemma. Det kanske beror på att det är tystare och att man inte kan börjar fokusera på vad någon säger istället för på det man skriver. Hemma eller i skolan så lyssnar jag varje fall alltid på musik när jag arbetar. Det hjälper mig att kunna koncentrera mig bättre. Ett tips ifall du har svårt att koncentrera dig helt enkelt.
 
Vill så gärna berätta om en sak som hände i lördags, fast att det var ett tag sedan. Jag och min familj åkte ut till ett lite jättemysigt fik utanför Kristianstad. Tyvärr kan jag inte säga exakt var vi var för det vet jag inte men det var på en slags gård. På detta fiket serverade de "Afternoon tea" som är scones med sylt och ost, små kakor och såklart te. Faktiskt så var det jättegott och miljön var hur mysig som helst. Ännu ett tips i dagens inlägg.
Vi gjorde detta som farsdag firade fast en dag för tidigt.
 
 
 
 
Puss och kram lever banan Δ
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback