~ Summer ~

Haaj Bloggisen!
Nu den senaste tiden har vädret varit väldigt varmt och ja skönt. Nu känner jag mig som en tant som liksom bara snackar väder men kände bara att jag var tvungen. Om man tänker på det känns det ibland som att vi hoppat över våren och nu kommer sommaren direkt.
Igår i skolan hade jag short och mitt Hollister linne :)
Det är något som händer när solen steker som den gjorde igår.
Fler blir liksom glada och man kan göra mycket mer i skolan, vara ute på rasterna till exempel.
Tror till och med att jag brände mina axlar lite.
Hah.
Men som ni säkert förstår, en tjej som jag kan ju inte undgå att ta lite "egopics" i solen när vädret är som det är.
Här kommer några av de ;)
 
 
 
Oredigerade vill jag påpeka.
Puss och kram lever banan Δ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback