LYCKLIGAST I VÄRLDEN!

Hejsan bloggisen!
Idag har jag varit och tränat i Höganäs som ja vi gör typ en gång i månaden.
Och idag var det en sån där härlig dag när allt bara faller på plats och man blir så himla lycklig och glad. Ja just idag var det en sån dag.
 
Idag klarade jag:
♥ Handvolt-frivolt-öppning-hjulning
♥ Petrick (stav..)                            
♥ Pik-helskruv (trampette)             
♥ Rondat-helskruv (tumbling)        
För er som inte fattade slå upp det.
Nej men, blev verkligen asglad, särskilt när jag klarade helskruven eftersom att jag haft sådana väldiga problem med den den senaste tiden.
Bilder på hur sjukt glad jag är!
 
Puss och kram lever banan Δ

Kommentarer
Tilda gympa säger:

Du e så grym Emma!!

Svar: Tack så mycket ;)
Emma

2013-05-25 | 07:58:08
Bloggadress: http://tildafannyandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback