Göteborgsvarvet!

God morgon Bloggen!
Nu var det ju ett tag sedan jag var här sist, hah.
Varje fall.. Igår var hela familjen i Göteborg för att pappa skulle springa Göteborgsvarvet. Medan pappa gjorde det gick jag mamma och Tilde på stan och shoppade lite ;) Det blev faktiskt mycket bra saker och bara saker jag behöver.
När pappa kom i mål gick vi och åt på "Jensens bØf hus", vilket var mycket gott.
Senare åkte vi hem och ja såg på melodifestivalen, fast jag somnade framför tv:n så fick se på inspelningen vi gjorde. Tyckte att det var bra att Danmark vann eftersom att den låter var överlägset bäst men tycker också synd om Robin eftersom jag tycker att hans låt minst var värd en 5:de plats. Men men, så kan det bli.
 
Bara för att så har jag precis som de flesta skaffat Twitter, så följ mig gärna
Emzaaan
Om någon är bra på att förklara kan ni gärna få göra det för fattar nada ;)
 
Puss och kram lever banan Δ
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback