Fotat ~

Haloj bloggisen!
Igår var det fredag och ja, jag glömde ju blogga så gör det nu.
Sista lektionen hade vi idrott då vi skulle köra höjdhopp, och ja alla kan väl räkna ut att om man inte är så lång är det svårare att hoppa högt. Men jag hoppade faktiskt 1,20 m vilket jag är fullt nöjd med.
 
När jag senare kom hem stack jag ut och fotade med Emilia.
Jag tyckte att det var jättekul och mysigt precis som det alltid brukar vara. Denna gången fotade i en "skog" / stig lite på det hållet där Emilia bor.
Det var faktiskt lite läskigt för när vi tog foto på stigen vid skogen kom det en "gubbe" lite längre fram med sin hund som var påväg åt vårt håll. Vi vände oss om tog klart bilderna på självutlösaren och sedan gick vi och tog upp våra kameror men då var han borta och hunden också. :S Scaaaaary!
Men varje fall tänkte lägga upp några bilder vi tog nu, bilderna på mig har Emilia tagit och jag har tagit de på henne :)
 
 
Puss och kram lever banan Δ
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback