Älskar vädret och så kommer det regn!?

Haajsan Bloggen!
För er som kanske följer mig på instagram såg kanske bilden jag la ut i morse. #älskarvädret taggade jag den med och så nu när man kollar ut så regnar det! Vad hände med värmen, solen VÄDRET!
Ibland förstår man sig inte på sånt här. Ena stunden är det som i Sahara öknen och andra som i Amazonas regnskog.
 
Varje fall... Har inte hänt något särskilt idag, förutom att efter skolan stack jag till Läreda för att hämta min sypåse och träffa alla mina fina kompisar. Väl hemma igen bakade jag chokladbollar var av hälften jag rullade i oboy'. MMM faktiskt gott, ni borde testa.
Sen har jag faktiskt kommit på en vlogg idé som jag snart tänkte filma, men ibland hinner jag inte och ibland är jag bara för seg helt enkelt. Men ska försöka att ta tag i det snart.
 
Random bilder idag igen eftersom att jag också är för lat för att ta bilder och ladda upp på datorn, hah.
 
Puss och kram lever banan Δ

Kommentarer
JeLouNi säger:

Vart köpte du blusen? :D

Svar: Gina Tricot, förra året. :)
Emma

2013-06-02 | 13:59:26
Bloggadress: http://jelouni.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback