SOMMARLOV!

NU ÄNTLIGEN HAR VI FÅTT SOMMARLOV! GAAAAH! #lycklig
Avslutningen på min skolan såg ut ungefär såhär:
9:na skrev ut sig i en bok fick höra massa fina tal och fick varsin ros
Vi sjöng 2 låtar
Lediga "rast" typ.
Kyrkan
Betyg
SLUUUUUUUT!
 
Själv tycker jag bäst om den sista punkten. Dagen var rätt lyckat förutom att jag saknade lite fika och tyckte att dagen blev lite dryg eftersom att nästan endast 9:orna fick uppmärksamhet.
 
Efter avslutningen åt hela min familj tillsammans med mig på stan, hehe. Vi åt på Infinity där vi satt på uteserveringen. Dessutom fick vi lite lunch underhållning när studenterna tågade förbi med på sin karnival, eller hur man nu säger.
Ska få lite bilder av Jenny senare, eftersom att vi va i morse och fixade oss tillsammans så fotade vi också oss fast på hennes kamera. Än så länge får ni njuta av andra bilder så ska jag försöka ladda upp de senare när jag får de ;)
 
Från julavslutningen
Puss och kram lever banan Δ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback