Yngsjö

Tjenixen Bloggisen!
Idag var det såhär att jag var i Åhus, vid havet där det brukar kallas Yngsjö. Det var en väldigt varm dag och nu när jag är hemkommen ser det ut som om hela jag blivit bränd eller varje fall ordentligt grillad.
Varje fall, jag gillar inte att vara vid havet jag vet inte riktigt varför det är bara allmänt tråkigt.
Idag var det ändå lite roligare än vad det brukar men jag ville åka hem precis som vanligt vid halv 3. Utan att kolla på klockan vill jag alltid åka hem vid samma tidpunkt, märkligt.
Men som vanligt åkte vi inte hem då utan det blev någon gång runt 5.
 
Mer hade jag nog inte att säga, kan bjuda på en bild som jag snart spridit över hela internet, hah.
(Taggen med mobil, därav kvalitén.)
Puss och kram lever banan Δ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback