VIRUS!

 Heejsan svejsan bloggen och bloggläsare!
Igår kväll precis innan jag skulle sova ca halv elva upptäckte jag att min dator möjligtvis kunde att fått virus, jag fick låta den scanna hela natten och jo men visst det fanns virus. Min pappa var snäll och hjälpte mig att ta bort det och nu är det virus fri igen! Tror jag varje fall!
 
Annars var jag med Siri idag. Längesen. Nu när gympan inte håller på längre blir det inte att vi ses så ofta men det är alltid kul varje fall och det är ju det som är huvudsaken. Idag pratade vi nästan bara, åt glass och hoppade lite studsmatta. Awesome.
 
Kan även berätta att jag blivit på vlogg humör igen och känner att jag ska försöka spela in och klippa en snart. Tror inte att det kommer bli någon vanlig denna gången men det får ni själva se senare.
 
Puss och kram lever banan Δ
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback