Sandhammar

Tjenare Bloggen!
Dagens utflykt med familjen var till Sandhammaren som är Skånes syligaste punkt och därmed Sveriges sydligaste punkt också. För er som aldrig varit där är detta en jättefin strand med enorma sanddyner och väldigt fin sand. Idag hade vi även tur att få höga vågor i vattnet såna som man kan hoppa i, simma i och bli iväg dragen av.
Allt detta gjorde jag och Tilde och pappa lite också.
 
Jag fick äntligen ta med mig Subway till stranden och de andra i familjen åt maxi sallad. Men enligt mig vann min mat stooooooort!
 
(Mobilbild)
Puss och kram lever banan Δ
 
 
 

Kommentarer
anonym säger:

Fubbit ville också bada

Svar: Haha aw du får säkert också båda snart :)
Emma

2013-07-29 | 09:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback