#Nolifer

Heej Hej bloggen!
Idag gör jag det här inlägget mest bara för att jag har tråkigt. Igår hade jag också tråkigt. Men idag ska jag se till att göra något. Har egentligen ingenting att skriva eller berätta om, men ska försöka knopa ihop ett litet inlägg ändå.
 
Har föresten lämnat iväg min kamera på service igen, autofokuset fungerar inte igen. Detta gör mig så arg eftersom att nu kan jag inte filma eller fota till bloggen eller till andra behov. Nu är jag fast är med endast min mobil kamera och min kompakt kamera. Kul. Och inte kunde de ge mig en "lånekamera" heller medan de tar min.
Med den förklaringen tror jag att mo förstår att nu under ett tag kommer det komma upp mest gamla bilder och en del mobil bilder.
 
Här kommer en ful gammal mobil bild så att ni åtminstone har något att underhålla er med eller möjligt vis skratta och håna. 
 Puss och kram lever banan Δ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback