Mallorca!

Halojj tjena bloggen!
Vet att jag inte varit särskilt aktiv men har varit på semester på Mallorca i 2 veckor! Det har varit riktigt gött och skönt. Rätt lycklig för jag har fått bikinisträck hihi.
 
Vi var på samma ställa detta året som förra, tyckte det var lite tråkigt att åka tillbaka, men det var mamma och Tildes önskan. Kommer ladda upp lite bilder senare när jag fått upp de på datorn. Det kan nog ta ett tag dock för det är över 1000 st...
 
Om ni vill veta lite hur vi har haft det kan jag säga att jag ändå haft rätt mycket otur denna gången. Direkt första dagen typ när vi kom dit blev jag jätteförkyld och VÄLDIGT täppt. Fick därför vara uppe på rummet och vila lite ibland och min snälla pappa fick leta upp ett apotek och försöka hitta nässpray så jag skulle kunna sova någorlunda gott. Sen när det nästan helt var borta efter typ en vecka, blev det jättebra väder ännu bättre än innan och då trodde man att det skulle bli en super semester men sen på onsdagkvällen den sista veckan (vi åkte hem på lördagen) fick jag öroninflammation bara sådär när vi var ute och letade restaurang att äta på. D: Hatar det!
Då var det tyvärr slut på badandet för min del eftersom att man inte får doppa huvudet.
 
Detta får tyvärr bli ett inlägg utan bilder.
Puss och kram lever banan Δ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback