Veckan inna veckan innan jul

Tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaba!
Just nu sitter jag i köket dricker jord gubbs te och har just gjort färdigt en filmrecension till skolan. Recensioner är nog det tråkigaste jag vet. Man ser ju på film eller läser en bok för att man tycker att det är roligt men om man efteråt måste skriva om vad man sett eller läst om koncentrerar man sig mer på det.
JOBBIGT!
Jag trodde att denna veckan innan veckan innan jul skulle vara lugn och att det inte alls skulle finnas mycket att göra i skolan eftersom att betygen är satta och terminen snart slut men nej. Alla lärare ger oss nya uppgifter på nya områden vi ska komma ihåg efter lovet?! Aja... finns inte mycket att göra åt saken liksom.
Vill bara påpeka att jag faktiskt blivit bättre på bloggandet just för stunden :D #proud
Nejmen faktiskt, är det inte sant?
 
Nej mitt hår är inte fett, jag hade precis duschat.
Puss och kram lever banan Δ
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback