Prov igen... D:

Heeeeej!
Det har varit en rätt chill dag idag. Träning osv.
Det var faktiskt tredje gången på två veckor som brandlarmet gick på vår skola idag. Snart kommer den vara pank. För er som inte vet det så kostat det för skolan varje gång brandmännen kommer dit på utryckning. 
Just nu ligger jag i sägen ska läsa igenom so:n en gång till så jag kan det till provet imorgon. På tal om imorgon kommer det bli en väldigt hetsig dag. Skola för och en extra bildlektion för att hinna fördigt, direkt till konfaträffen och sedan vidare till träningen som jag ändå kommer missa halva av. Får försöka få i mig mat någon gång också...
Jaja de problemen får jag ta itu med imorgon. Sov gott kära läsare 
Puss och kram lever banan Δ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback