LOOOOV!

Tjaba bloggen!
Denna sista veckan har varit väldigt rolig faktiskt. Äntligen jullov känns bra. Har inte bloggat om vad som hänt i veckan så göt det nu.
Måndag: i måndags var det en iprincip vanlig skoldag. Vi hade eget arbete på förmiddagen och övade inför julsoaren på eftermiddagen. 
Tisdag: Hela dagen gick till att öva ännu mer til julsoaren som vi hade senare på kvällen.
Onsdag: onsdagen var en så kallad pysseldag då jag hade valt julbak. Min lilla bak grupp bakade cornflakes med choklad på. SÅ GOTT! Senare fikade vi på alla bakverk och kollade på julsoaren. 
Efter skolan åkte jag och Tilde hem till mormor där vi bakade pepparkakor. Jag gjorde 50 stycken.


Torsdag: den obligatoriska städdagen. Man städar av klassrummen och skåpen och när man är klar får man spela spel. 
Efter skolan här åt vi avslutningsmiddag med gymnastiken typ. Jättemysigt!
Fredag: SKOLAVSLUTNING! Hur skönt som helat. Vi fick också våra betyg som jag är rätt nöjd med.
Min outfit igår helt enkelt.
Puss och kram lever banan Δ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback