Födelsedagsbarnet

Heej bloggen!
Tog mig tid att blogga lite snabbt nu på kvällskvisten. Eller ja hade inget bättre för mig kanske jag ska skriva för att vara mer exakt. 
Idag fyller min syster 11 år! GRATTIS TILL HENNE! Dagen började med sång och frukost på sägen då hon fick nutella mackor som önskats. 
Efter skolan åkte hela familjen till Malmö där vi gick i en del affärer och åt middag på Jensens Bøfhus. 
Själv beställde man en hamburgare med fullkornsbröd (plus poäng på de ja) som var tillräckligt stor för att jag inte skulle orka äta upp hela. 
Tror och hoppas att Tilde haft en bra dag. 
Lite konstig bild men det är Tilde som kramar en lysande nalle. 

Puss och kram lever banan Δ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback