Bärsmoothie

Men tjena mitt bena... (Gammal)
under julafton spelade vi ett julklappsspel, jag kan ju bara säga att jag inte har några bra vibbar av det ordet.
Vi spelade bara med varsin julklapp vilket betyder att man kan bli utan, sån tur var var det bara en person som blev utan... Det var jag :( tävlingsinriktad som man är känns ju detta inte så bra.
Egentligen handlar det inte om att jag inte fick någon julklapp utan att jag faktiskt förlorade riktigt hårt...
Mamma fick en smoothie bok i ett av sina paket och den var faktiskt menad till mig, sa köparen (mormor). så jag fick den, men man fick ju ingen ära på köpet :((
 
Om jag ska försöka komma till poängen så hade jag tänk testa alla smoothies i den och jag började igår med den första, bärsmoothie. Tyckte den var god, frisk men hade någon konstig smak i bakgrunden, stör mig sjukt mycket på att jag fortfarande inte kan komma på vad det är.
 
Recept:
175g blåbär
1 1/2 dl tranbärsjuice
1 1/2 dl naturell yoghurt (om du inte vill ha den så besk ta mild naturell yoghurt)
honung efter smak
 
 
 
 
 Puss och kram lever banan Δ
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback