Lov är Guds vilja

Äntligen lov kanske är fel att säga eftersom jag knappt märkt att det var påväg för tiden går så himla snabbt nu. För snabbt ibland till och med. Känns varje fall hur bra som helst att slippa den vanliga söndagsångesten och bara kunna vara hemma och lata mig imorgon också.
En sak som inte känns lika bra är att mitt lov nästan redan är fullt innan det ens har börjat. Ska till exempel till tandläkaren både tisdag och onsdag vilket är sådär. Det är ju inte precis där jag helst vill spendera mitt lov...
 
Var en sväng i Höganäs och tränade igår. Blev ingen toppen träning, lärde mig inte så mycket nytt vilket var synd. Ställde min en och en halv skruv ett par gånger vilket såklart var himla skönt, men det var typ det enda.
 
Kollade också igenom gamla bilder idag som jag hittade på en box vi hade. Gud vad liten man har varit, shit.
Hahaha, är jag mig lik, eller?
 Puss och kram lever banan Δ
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback