Det händer mycket nu!

Tjenixen bloggen!
Lovet rullar på, i onsdags träffade jag Emilia vilket var väldigt längesen sist. Vi pratade massor och gjorde "test" vilket gymnasium man ska välja. Haha. Efter det tog jag mig till tandläkaren för att sätta tandställningen där nere på plats. Har alltså haft den i ungefär 2 dagar och det gör skit ont. Det typ kliar och gör ont i tänderna och jag vill inget hellre än att bara slita ut den, usch!
På onsdagkväll tränade jag och åkte sedan hem till Moa för att sova där med henne och Linnea. Super kul och mysigt. Vi käkade glass mitt i natten, hittade på en ny uppvärmningsdans (till gympan) och testade massa gymnastiska saker haha, svårt att förklara.
Träningen igår gick bra, jag hade taggat till den i flera dagar, för jag ville så gärna köra helskruv på min salto. Så blev det, eller ja jag testade varje fall. Blev trött efter ett tag eftersom träningen var 4 timmar så körde lite varv mest bara för att de var roligt sen på slutet. Bland annat sträcköppning rondat flickis salto (om de säger er något).
 
 Puss och kram lever banan Δ
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback