Pepparkaksbak

Julkalendern i år är faktiskt bättre än vad jag hade väntat mig när jag fick höra att den skulle vara inspelad på karibiska öar i Medelhavet. Känner dock att conceptet alla år är att det sker någon katastrof som någon lyckas fixa i sista sekund och det blir en underbar jul, jag har med andra ord redan funderar ut hur denna kommer sluta, vill dock inte spoila det för er mina kära vänner.

Tränade lite i förmiddags för att det blev ganska mycket onyttigt igår när Tilde hade kalas och det har och kommer säkert bli ännu mer idag då vi ska äta resterna. Annars har jag bara bakat pepparkakshus idag med Tilde. Vi köpte färdiga delar eftersom det inte fick så bra förra året då vi gjorde de själva. Kan ju säga att trots de så blev det ändå knte särskilt fabulous, dessutom brände jag mig ganska rejält...





Puss och kram lever banan Δ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback